Jag är i chock...!!

Kors i taket, men alla barnen somnade skapligt ikväll!
Det händer inte allt för ofta, så här ska firas!!
Med en tidig säng gång, kudden är efterlängtad trots min sovmorgon imorse!

Jag lovade att en vinnare skulle presenteras här idag, vinnaren till www.lyxigaplatburkar.se på 300kr.
Meeen jag har inte hunniit att räkna ut vinnaren än tyvärr :( lovar att göra det imorgon.
När jag kom ifrån jobbet, så satte jag bums igång med att göra en cheesecake som jag lovat Mamma att göra.
Älskar att styra i köket så det behövdes inget tjat för att jag skulle göra den ;)..lämnade in den hos Mamma och i utbyte fick jag Rotmos " som jag älskar " mumslimums!
Hem igen, plocka undan lägga barn, dammsuga skura och fixa lite med tvätten, ringa min älskade Mormor som är så snälla ♥..

Och nu sitter jag här och ska bara borsta av tänderna och krypa i nattlinnet, dra täcket över huvudet och sova min skönhetsömn ( som jag för övrigt undrar om den någon gång ska hjälpa ).

Så min vän, sov så gott så hörs vi imorgon!

Tror jag ska dra igång en liten tävling imorgon med, för det gillar ni väl?






Kommentarer
Postat av: Victoria B

du är allt en händig kvinna du :D



sov gott!



2012-01-25 @ 00:30:58
URL: http://vickelido.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback