Två rum till...

Godmorgon min vän, hoppas du fått en bra start på dagen, själv har jag gröt i hela huvudet känns det som.
Huvudvärk och enormt trött, bläääk ingen bra start på en ny vecka, men jag får väl se det som att nu kan jag bara bli piggare istället ;)...

Eddie och jag har myst halva morgonen i soffan, och nu börjar det dra ihop sig till att sätta fart!
Dags för jobb och dagis igen, efter en ledig helg!

Vad hittar du på idag min vän?

Avslutar väl med två till rum ( inte helt klara, sladdar ska gömmas och tavlor, lite andra små detaljer ska fixas )



Ha en fin dag alla!



Kommentarer
Postat av: Victoria B

Hoppas du blir piggare under dagen!



Idag är jag ledig, så det blir nog bara att ta det lugnt.



kram!



2012-01-23 @ 13:55:03
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: jenn

Sa himla fint det har bliviot! Det var vardt allt svett och ;-( !

Du vem vann egentligen tavlingen med lyxigaplatburkar.se! Jag hoppas ju pa tur, och 'e himla nyfiken!!! :-P

Ha en helt fantastisk dag! :love:

2012-01-24 @ 05:23:32
URL: http://barbados.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Fint! längtar tills det är dags att göra i ordning ett rum åt Elias :)

2012-02-03 @ 02:14:58
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback