Allt skulle vara helt perfekt!

Jag sitter på stranden och tittar på barnen när de plaskar vid vatten kanten! Det är lite småkyligt, vet inte vad det är med barn och bada :) Tror inte de känner kylan alls " förräns de kommit upp ur vattnet " Jag har med mig en bok, men förstår inte riktigt hur jag tänkte där ;) Läsa bok och tre vildar på stranden ehh, det funkar inte så bra :) Livet är nästan helt perfekt, men bara nästan!! En saknad efter det som var och en helt underbar far <3. Känslor styr man inte, men hur man handlar och hur man är styr man verklige över! Jag försöker göra mitt bästa för att mina barn ska kunna minnas barndoms tiden som lika lycklig som jag minns min! Jag stänger in mina brinnande tårar och skrattar, busar och ler med mina troll! Min smärta och saknad får jag slåss med när de sover och natten är här!



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det är så lätt att tänka att man ska försöka styra över det så gott man kan, men usch så svårt det är. Sorgen finns ju där! Jag tycker iallafall att du verkar göra ett toppenjobb med dina barn, de ser sååå glada och lyckliga ut!

2012-07-19 @ 11:41:06
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - mamma till Elias

Du gör ett toppen jobb och känner igen det du beskriver, det är svårt att hålla tårarna inne men man gör det för barnen, styrkekramar till dig <3

2012-07-21 @ 11:33:45
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback