Dumma blogg.se..

Vad är det för fel på blogg.se?!
Tycker det varit mycket strul nu sen den nya plattformen kom, läser både här och där att det inte funkar!
Skit tråkigt helt ärligt!!
 
Jag har massor av härliga kommentarer att läsa, men kan inte se dem!
 
Vad händer?
Är det så här för dig med som har blogg.se?
 
Att inte appen till iphone funkar är också himla trist :(
 
Hörrni blogg.se kan ni inte vara så snälla att fixa detta så det funkar, eller byt tillbaka till den gamla tills allt funkar igen!!
 
Ehh, dåligt med sömn inatt kanske bidrar till mitt sura inlägg ;)
 
Önskar er alla en toppen dag och mig själv önskar jag toppen bra svar från Doktorn!
 
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Håller med om att dom borde fixa felen, är glad att jag inte hann byta till blogg.se. Hoppas du också får en bra dag och att provsvaren är bra!


2012-07-05 @ 11:28:31
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag håller med! Är sjukt missnöjd med nya blogg.se. Inte bara när man själv ska blogga utan även när man besöker andras bloggar. Tycker att den där jäkla kossan är överallt på blogg.se :(

2012-07-05 @ 19:51:15
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har inga problem med att se mina kommentarer, de få jag får.. Ler.. Men däremot funkar inte appen via mobilen och det stör mig som attan.. Kram


2012-07-05 @ 22:38:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback