Efter SOL kommer REGN..

Jaha så öser regnet ner igen då, att jag inte kunde hålla tyst om hur fint det var igår!!
Bannar mig själv!
 
Men, men är det inte värre problem än att det regnar så ska man inte gnälla ;) tycker jag!
 
Igår åkte vi till Sommen och hälsade på Nathalie som har campat där i helgen " höns Mamman har varit orolig hela helgen" men man måste låta barnen leva och ha kul!
 
Kul hade de det kan jag lova :D och inte var jag mindre orolig när vi åkte därifrån!!
Kärleken till mina barn gör mig galen, glad och alldeles pirrig, för att inte glömma att nämna orolig så jag har ångest! Men det är så det är att vara Mamma! Det ingår liksom i avtalet när man väljer att bli förälder!
 
Uttrycket små barn små bekymmer-Stora barn stora bekymmer! Stämmer så väl, det är när de blir tonåringar och man inte kan ha dem inom synhåll det riktiga jobbet börjar! Men som tur är finns det dubbelt så mycket glädje med ♥ 
Ett helt underbart gäng med tjejer och kan ni tänka er, de ville att vi skulle stanna och blev glada när vi kom!
 
Nu vill de hem, så nu blir det en snabb resa för att fylla på kyl och frys, sen drar vi till sommen och hämtar ett vad jag tror slitet gäng :D..
 
Minns ni tonårstiden?
 
Kraaam alla godingar och ha en underbar söndag!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha,... JAAA! och jag var "fruktansvärd" som tonåring ;)
KRAM


2012-07-01 @ 13:29:16
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Det var så fint här i morse och innan jag tog mig ut med Elias hade det blivit mulet, innan jag ens hann halvvägs hem fick jag ringa till Pontus och be honom hämta upp oss för det bara öste ner regn, då hade vi tagit skydd under ett träd. Tråkigt att det aldrig kan hålla sig fint. :(

2012-07-01 @ 19:07:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja den minns jag med glädje! :D Vilka härliga tjejer!

2012-07-04 @ 12:43:19
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback