Egentid med ett barn..

Är viktigt oavsett ålder tycker jag :) Så idag lunchade Mirellah och jag på 31:an! Skratt och lite småprat är alltid trevligt :) Vi satt ute eftersom vi hade med oss Meya bus ;). Det småregnade och solen sken om vart annat, det såg ut som att åskan skulle börja dundra flera gånger, men vi klarade oss :) Nu ser det värre ut, det är nog frågan om minuter innan det börjar blixtra och dundra! Inget samtal från doktorn än och nu andas jag ut på riktigt! Nu vill jag dock veta vad det är som gör att Eddies prover inte är helt bra! Men vad det än är, så anser de det inte allvarligt för då hade de ringt nu! Jag drog högsta vinsten åter igen " jippi " Kram till er alla!



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh så skönt att läkaren inte har ringt än.. För då kan ni ju förhoppningsvis andas ut lite :) Men samtidigt kan jag tänka mig att det är jobbigt att inte veta vad det är med eran lille gobit också. Kram!

2012-07-10 @ 22:21:31
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad mysigt med lite egentid, för som du skriver så är det verkligen viktigt. Oavsett ålder! Alla barn behöver det :) Skönt att det inte verkar akut iallafall, men jag kan förstå att ni vill veta hur det ligger till! Kan inte du ringa dem och fråga? Kram kram

2012-07-11 @ 08:40:06
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Skönt med lite egentid! :)

2012-07-11 @ 22:55:20
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback