Finns det hjärterum...

Så finns det stjärterum....Mina troll trillar in en efter en nästan varje natt och visst är det mysigt " det varar ju inte för alltid, de blir stora så fort och då vill de inte sova hos Mamma o Pappa mer "..Meeen, det är ruskigt trångt också och för inte glömma hur varmt det är ;)
Någon som kan se hur många troll, jag bundit fast i svansen ;) ?
 
Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från VC och får vi inte komma idag, då kommer jag inte bli glad och inte trevlig heller kan jag lova!!
Är man orolig och rädd, då ska det tas på allvar, har de inte tid, ja då vänder jag mig någon annanstans!!
 
Näsblod, ont i benen och knölar på halsen, tycker jag ska undersökas utan tjafs!
Jag är rädd och orolig och det bör tas på riktigt, så denna obehags känsla kan kopplas bort!
 
Känns som om det räcker nu, håll en tumme för oss nu att allt är bara bra!
 
Ha en fin eftermiddag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: ronja


hej eftersom du inte var inne på facebook så får jag skriva det här!
om fidde får för dig kan du fråga henne om hon vill följa med mig pappa och tindra och bada i visjö när pappa har slutat:love::-P

2012-07-03 @ 13:55:32
Postat av: None

Tack för att du kommenterar!


2012-07-03 @ 13:56:13
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Ser ut som ni har riktigt mysigt! :)

Låter inte alls roligt det där, hoppas att allt är bra och att ni får komma in och kolla det så ni slipper oroa er lika mycket! <3




2012-07-03 @ 15:49:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Förresten, vi köpte en vagn med svängbara hjul tillslut, hämtade ut den, blev en emmaljunga scooter s, inte alls lika fin som vagnarna du visar här men jag är tok nöjd, fick dock fel färg på fälgarna på hjulen, dom ska egentligen vara vita på limefärgen vi valde, men eftersom år -13 modeller kommer nu och då har dom tagit bort den vita färgen så fick vi också ett par svarta, små detaljer, men vi får se det som så, det är inte många som har likadan vagn som oss ;)

2012-07-03 @ 15:52:19
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Usch vad otäckt med dessa symtom.. Hoppas verkligen att ni får tid en ordentlig koll snart.

2012-07-03 @ 20:54:03
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Åh så mysigt, men jag förstår att det är trångt ;) Hoppas ni fick komma intill hos VC! KRAM!

2012-07-04 @ 12:49:24
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback