Sånt som inte händer mig!!

Har haft en skräckfylld natt och trodde helt ärligt att jag skulle dö!!
Allt började på ett ögonblick, jag låg och små pratade lite med Mirellah i min säng, när det högg till som en kniv gick rakt igenom hjärtat på mig, men tänkte att det där har jag kännt förut det går snart över om jag bara är helt still.....Meeeen tjii fick jag, för det gick inte över utan ökade på och det kändes som om hjärtat stannade och fick jobba på som aldrig för bara för att få det att slå, smärtan var olidlig och jag kunde inte röra mig en ynka liten millimeter! Men fick fram att jag behöver min nitrospray! Vid det här läget hade jag panik inombords och trodde jag skulle dö av smärta, Mirellah ger mig sprayen och jag klarar inte av att spraya den rätt första gångerna, men lyckas efter några försök och smärtan avtar efter en knapp minut, hugget sitter kvar när jag andas in djupa andetag, men annars är det rätt ok..
 
Men lovar barnen att ringa 1177 för annars ringer de en ambulans, jag försöker lugna dem med att det är lungt och det är ingen fara " men de ger sig inte, och jag kan förstå dem nu i eftertanke, jag skackar i hela kroppen och är blek som ett lakan och kan knappt gå"..
 
Ringer 1177 och de vill ha in mig på en gång, så inatt blev det inte så mycket sömn kan jag lova dig min vän!!
 
Jag mår inget vidare idag heller, fryser, ont i huvudet och har lite ont i ryggen, känner mig mörbultad och fortfarande lite rädd att det ska komma tillbaka igen, för det här var den hemskaste smärta jag någonsin kännt!!
 
Kraaam


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Låter inte alls roligt, hoppas allt är bra med dig och att du slipper smärtan framöver <3

2012-07-31 @ 01:23:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

usch vad hemskt! hur går det med dej vännen?? :( Stoooor kraaam!!!! :love:

2012-08-02 @ 11:07:00
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback