Är inne i en period..

Jag får inget gjort och inte ro till att inget göra!
Det kryper i hela kroppen och jag känner mig rätt värdelös just nu, vill dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen....Men då mår jag skit för jag inget gör och får dåligt samvete och tänker på mina stackars barn!

Har ni dagar som dessa?


Blogg.se funkar inte via mobilen ännu och det är så tråkigt, så det kan bli ganska tyst här inne under denna tid!
Har inte så mycket datatid på dagarna, smidigare med mobilen som jag typ har med mig överallt :)

Önskar er alla en härlig lördag!
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sånna där dagar tror jag att vi alla har.. Känner igen det där med dåligt samvete, och det är mänskligt att känna så. Jag tror man behöver dessa dagar för att bättre uppskatta alla bra dagar :)

2012-06-16 @ 12:44:41
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Sånna dagar har nog alla ibland.. Hoppas det känns bättre snart!

2012-06-16 @ 15:25:13
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Äsch jag tycker inte man ska ha dåligt samvete -tänk istället på att barnen får förståelse för att alla inte orkar allt hela tiden. Jag tror det utvecklar empati. Att självuppoffra sig för barnen hållerinte i längden. Ta hand om dig!

:love:

2012-06-16 @ 20:48:53
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag får också såna dagar, särskilt nu när det bara regnar hela tiden och man bara vill dra täcket över huvudet och sova sig igenom sommaren :(

2012-06-25 @ 21:54:05
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback