Det är lite tyst här på bloggen just nu..

Jag har hamnat i en ofrivillig bloggtorka, trots att jag faktiskt hittar på både det ena och det andra mellan varven här hemma! 
Men så blir det ibland och tyvärr inte mycket jag kan göra åt det, mer än att säga förlåt till mina trogna följare och alla ni nykomlingar som jag inte vet riktigt vilkna ni är ;). Men jag ser er på översikten här på bloggen :D.
 
Igår var jag ute på lite äventyr i skogarna vid godegård, en riktig skrattfest som slutade med en fyra rätter och friterad banan och ännu mera skratt!
Jag är så glad att jag har en vän som dig ♥
 
Nu är det hög tid för sängen här, är trött som vanligt ;)
 
Förresten vänner kan inte ni skriva lite om er själva här skulle vara så kul att få veta lite om dig som läser min blogg :)
Kram på er och sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad roligt att komma ut lite :) Mej känner du nog igen; Ingrid, 25 år, mamma till en liten Zelda på 1 år och lever ett lugnt och stilla hemmaliv :)

2012-06-25 @ 22:59:53
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Hanna

Härligt att se ett nytt inlägg. Hoppas alla kids är friska nu! Nu har jag också en blOgg! Hannasgarden.blogg.se hoppas du tittar in. Kram


2012-06-26 @ 07:52:35
URL: http://hannasgarden.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag tror du redan vet lite om mig. Men jag har precis fyllt 19år, har en underbar liten son tillsammans med min sambo. Vi bor i en två i Bollnäs och jag drömmer om att en dag få flytta tillbaka till Dalarna där jag en gång kom ifrån. Just nu studerar jag och har som mål att jag en dag ska vara socionom. Intressen har jag inte så många förutom familjen och vänner, men jag älskar att fota, har precis fått en ny kamera Canon eos 600D och sen lägger jag ner mycket tid på bloggen. Precis som du kämpar jag med sorgen efter min mammas plötsliga bortgång för snart 6 månader sedan. Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva :)

2012-06-26 @ 12:30:22
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback