Det var väl självaste tusan...

Att jag inte kommer igång idag, blir sittande framför dumburken hela dagen :/ ...Lägger i en maskin med tvätt för att sen dunsa tebax i soffan med macen i knät, reser på mig och torkar av diskbänken och går och sätter mig igen!

Hatar att vara så trög, vill ju busa med mina knottar idag, Eddie vill baka bullar och Melwin chokladbollar, och resten vill ha muffins!
Så vad sitter jag då här och bara inte gör ett dugg!!
Idiotiskt rent ut sagt, håll med om det :D
Är du likadan?
Pussen på dig!


Kommentarer
Postat av: anna

de händer men va arg man blir på sig själv men ibland så orkar man helt enkelt inte



2012-06-02 @ 17:39:47
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Man blir trött och seg när det är dåligt väder, vi skyller på det! ;)



2012-06-02 @ 20:22:49
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Man behöver såna där tröga dagar ibland, man är inte en sämre människa för det! :love: Jag är precis likadan! Hoppas du är piggare imorgon :) KRAM!

2012-06-02 @ 23:27:11
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äsch ibland måste man unna sig att slappa -det är du värd!



2012-06-05 @ 21:40:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback