Gaah...vad sur jag blir!!!

Jag kan inte blogga från min mobil, för det går inte att logga in :(...Jag tror det blev så när det ändrades till den nya plattformen för blogg.se! Är det någon mer än jag som har samma problem? Hur har ni löst det?

I övrigt gillar jag vad blogg.se har gjort och helt ärligt så är det riktigt bra, nu kommer jag ha så mycket lättare att kunna svara er godingar som skriver till mig :).

Annars idag har jag varit seg som kola och huvudet fullt med läskiga tankar, räddsla panik och en så otrolig oro för någon jag älskar väldigt mycket ( kan inte gå in på det här på bloggen, men det går mig vanhelig ).

Idag har det varit ganska fullt upp på kidz, härligt!! Och vet ni vad?!
Även idag har jag fått myst med en liten bebbe "Lille Ebbe" så liten och så söt somnade han i min famn och innan dess log han åt mig så underbart gulligt!

Vågade inte be om en bild, då hade nog min kund trott jag var komplett galen ;).

Nu ska jag fixa till lite kvällsmat åt busarna här, och lägga de små liven för imorgon är det jobba som gäller så barnen måste upp trots att det är sommarlov :D

Hoppas ni haft en toppen dag vänner och förlåt för rörigt och tråkigt inlägg utan bilder!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Har läst fler som haft problem att logga in från mobilen!

2012-06-14 @ 20:39:56
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Ha, ha -det var ju det jag sa! Att du skulle börja kidnappa kundernas bebisar :-D

2012-06-16 @ 20:53:52
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag gillar inte alls nya blogg.se (än så länge). Tycker bara att det är segt och krångligt! :(

2012-06-24 @ 23:09:40
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback