Nya blogg.se

Bloggar för första gången som försökskanin för blogg.se :D..Hmm, ser helt klart annorlunda ut mot vad jag är van vid, har förvisso bloggat mest med mobilen sista tiden..Men, men jag gör ett försök på ett par dagar " ser en liten ruta där det står att man kan gå tillbaka till den vanliga blogg.se om man vill ;..

Hur som har haft en sömnlös natt, för mycket att tänka på!
Tankarna bildar en sköld mot sömn, för hur trött jag än var så gick det bara inte att sova...Har ni tänkt på att börjar man grubbla på något mitt inatten så kan det lilla bli hur stort som helst?!

Nä ni får ha en fin dag alla och om vi inte ses här underdagen beror det på blogg.se appen inte går att logga in på just nu " sitter vid macen nu och det funkade toppen".

Nu sätta fart och fixa till mina barn som har skolavslutning idag :)

Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja det nya blogg.se är lite klurigt, skönt att man kan gå tillbaka till det gamla om man inte gillar det :)

2012-06-14 @ 08:22:13
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag som inte förstod mig på blogg.se innan och hade bestämt mig för att lära mig det, nu har dom tydligen gjort det ännu mer komplicerat och jag kommer aldrig kunna flytta min blogg!

Spännande med skolavslutning! :)

2012-06-14 @ 16:26:42
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Kommer mina kommentarer fram? Det allting blir att se jätte konstigt ut efter att jag tryckt på skicka kommentar :/

2012-06-14 @ 16:27:44
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback