Sommar på riktigt..

Jag vågar nästan inte skriva det, men vilken härlig dag! SOL SOL och ännu mer SOL!
 
Kan tänka mig att sitta ute i solen hela dagen ändå tills den går ner och myggen kommer fram!
Meen har en hel del jag tänkt göra innan det bli mörkt ute ;) Så kanske lika bra att sätta lite fart trots det fina vädret!
 
Jag har jobbat idag och om jag räknat rätt har jag 12 dagar kvar att jobba innan jag går på semester ♥
Hoppas att solen kommer vara med oss hela V 29 V 30 och V31 :).
 
Jag älskar mitt jobb på alla sätt, men det ska bli skönt att vara ledig!
Vilken känsla det är när hela kontoret och halva lagret är fylld med packade beställningar och fler trillar det in!
 
Massor av kramar till er alla!
 
 


Kommentarer
Postat av: Fröken M

hihi... dom veckorna ska jag oxå ha semester och jag har beställt SOOOOL så oroa dig inte ;)
Ha en mysig kväll darling!
KRAM


2012-06-30 @ 20:40:04
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Skönt med fint väder, här har det regnat! Men förhoppningsvis hittar solen hit imorgon också! :)

2012-06-30 @ 23:04:43
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad härligt! De där jobbdagarna kommer bara susa iväg! :D Hoppas du får en riktigt solig och fin semester vännen!

2012-07-04 @ 12:42:38
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback