:'(

Jag vet att jag inte klarar av det och att jag bör undvika det, men så började jag titta....
Var det någon mer än jag som såg på Sofias Änglar?

Det var så sorgligt och ändå så fyllt med liv, vilken underbar liten familj ♥ Deras glädje över det Sofias Änglar gjort gick inte att ta miste på, samtidigt som de kämpade med smärtan över att lilla Elsa inte var frisk och det gick inte att rädda henne!!
Hon var bara 4 år ( om jag hörde och kommer ihåg rätt ) missade mycket av programet för tårarna de bara rann!
Nu kommer de igen, älskade lilla barn, livet är orättvisst på många sätt och ingen av oss har några garantier!
Det gäller att bevara nuet och vara tacksam för att få ha friska barn!!

Tänker på familjen ♥

Kan någon säga åt mig att inte titta på Sofias Änglar igen, för jag klarar inte av verkligheten"

Inatt har jag träffat Pappa i drömmen, han var precis lika glad och klok som han alltid varit, konstigt hur verkligt det känns!
Men han har inte bara hälsat på mig, flera i familjen har drömt och haft Morfar hos sig inatt bland annat Eddie som sov i sin säng hela natten :).
-Det var ju för Morfar var hos mig inatt Mammaaa!

Mer drömmar och långa, härliga träffa Pappa drömmar vill jag ha ♥

Ha en fin dag alla vänner :)

p,s Förlåt men det blir ingen bild idag, får peppra er med bilder en annan dag!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag har inte sett det.. Skönt att någon haft bra drömmar inatt, själv vaknade jag upp andfådd i en stor pöl :/



2012-03-27 @ 10:03:52
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Missade programmet och är nästan tacksam för det, förstod genom facebook att det var mkt gripande igår :(. Stackars familj :love:



Blev tårögd angående att ni har drömt om "morfar" inatt, han var nog där ja <3

2012-03-27 @ 12:04:28
Postat av: Hanna

Jag kan inte titta på det programmet . Det är bara för hemskt. Det värsta var väl att hon förlorade sin tvillingsyster...



;-(

2012-03-27 @ 18:51:59
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag kollar aldrig på det.. Klarar inte av såna program, då blir jag så sorgsen :(

2012-04-02 @ 22:04:45
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback