Har en dundrande huvudvärk...

Så här blir det sängen inom kort, borde kanske äta lite " har visst glömt det idag " eller så struntar jag i det :D
Såg att klockan är sent, lite väl sent för äta ;)..

Har ganska nyligen kommit hem efter en promenad med Meya, jag hämtade Alicia och Fiddelie hos syrran.
Lilla Meya Beya trillade ner  från trampen baklänges " lilla gumman min " hon ylade högt och helt ärligt blev jag rädd ett tag, men hon kom igång och lekte lite med Harry och Lucky, på vägen hem stannade hon flera gånger och ylskallade i smärta Mitt lilla hjärta.....Väl hemma så kollade jag lilla tassen, och ni kan aldrig gissa vad det var som gjorde så ont!!!....En tagg som sitter i trampdynan!! Tur hon ska på spa imorgon och bli omhändertagen på Mycket Tassar ..

På vägen till syster stannade jag till hos Pappa, min fina Pappa som jag saknar dig ♥. Jag säger som Fiddelie sa på vägen hem:
-Mammaa, vet du?!
-Nää, vännen min.
-Jag har aldrig varit jätteglad sen Morfar flyttade till himlen :'(..


Mamma hade gjort jättefint hos Pappa och jag vet att han är så stolt över Mamma som klarar en dag i taget trots att vi alla vet hur tufft hon har det!!
Heja min Mamma, hon är helt underbar!!

Med det säger Godnatt för idag mina vänner!

Var rädda om varandra!

Kramen




Kommentarer
Postat av: Victoria B

jättevacker gravsten verkligen...



2012-03-22 @ 22:36:08
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Hoppas huvudvärken blir bättre, kan kanske bero på att du inte ätit något. Vilken fin plats han har <3

2012-03-22 @ 23:01:37
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Ajaj med taggen men så lyxigt med spa imorgon för henne :):)



Ni är så starka hela bunten <3

2012-03-22 @ 23:39:21
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad fint det är hos din pappa :love: Hoppas att huvudvärken släppte och att du fick sova några timmar!

2012-03-23 @ 08:13:42
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Fröken M - Vinn valfria Crocs !

Ni har gjort det så himla fint på hans grav !!

Jag hoppas huvudvärken har släppt och att ni får en HÄRLIG födelsedagsfredag !! KRAMAR



2012-03-23 @ 08:20:54
URL: http://frokenmela.se
Postat av: dianasdrommar

Åh, vad fint :) Hon är verkligen underbar din mamma kram finaste du/Diana



2012-03-23 @ 16:52:34
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback