Hej min vän :)

Idag har jag hållt mig borta från bloggen helt, förutom tidigt imorse :D.

Jag har haft fullt upp hela dagen låååång, och nu är jag helt slut lagom till barnen kommer hem när jag verkligen behöver all energi jag någonsin kan få!!
På med kaffemaskinen och extra starkt kaffe och ut på altanen, där ska jag ladda min batterier innan jag börjar
göra pannkakor till hungriga barn ;)..

Imorgon fyller min lilla skrutta 8 år, mängder av paket väntar och kalas ska vi ha på lördag :).


Nää, nu överger jag dig igen och tar mitt kaffe och springer ut i solen, vi ses lite senare hoppas jag!

PUSS


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback