Helgen..

Förlåt min fina vän, för jag varit usel på att blogga igen!
Tiden den bara rusar iväg och utan att veta om det så är det typ läggdags och då kommer jag på att jag glömt bort att blogga "rodnar"..

Igår träffade vi Pappas syskon i hans föräldrahem, det var trots omständigheterna väldigt kul att träffa alla.
Fick med massor av fina saker efter mina fina farmor, som jag ska vårda med hjärtat. Ska visa er allt fint en dag!

Resten av lördagen ägnade jag åt att plocka undan här hemma, börjar känna att kraften kommer tillbaks lite varje dag nu "härligt".
I fredags bara mös vi hela kvällen med barnen, de fick en liten present av mig som plåster på såren för att jag inte orkat vara en aktiv Mamma senaste veckorna. Jag tycker de var värda det mina små älsklingar!




Vi avslutade kvällen med chokladmouse-tårta :)


Igårkväll satt vi framför tv:n och åt, tittade på melodifestivalen!

Idag blir det att ta tag i tvätten och börja om i barnens rum ( hur mycket hinner de stöka till på en kort stund?! )
Laga något gott att äta och kanske lite våfflor till kvällen ;).

Vad ska ni hitta på idag?

Kraam



Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn 500:- att shoppa för hos IoB-Butiken !

Åh, som vanligt serveras det en massa godsaker hos er på helgen - vad tror du, har ni plats för några till runt bordet ? ;)

Idag har vi varit ute - Viggo har fått åka runt på sin polismotorcykel och jag och C har traskat bredvid. Frisk luft och fika är ett bra recept för en härlig dag, men ikväll måste jag oxå ta hand om tvätten ! kram



2012-03-04 @ 13:41:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Vi ska också måla efter att ha haft en 1åring på besök som har målat lägenheten med yogurt, rivit i allt han kommit åt och tömt ut chips som nu är överallt, man kan säga att det är kaos här hemma ;) Just nu är jag glad att det är några månader kvar till Elias är överallt! :)

2012-03-04 @ 19:23:56
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad skönt att det inte bara var jobbigt att träffas! Det är jobbigt ibland, men man får försöka se det ljusa som finns i livet :love:



Åhåå, den där tårtan hade du gärna fått bjuda även mej på, mums! ;) Här har vi varit på kalas idag, lillans två kusiner har fyllt år i helgen, himla trevligt! :) Kram!

2012-03-04 @ 19:59:31
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Myys!



Idag har jag varit och storhandlat, träffat min mamma och haft styrelsemöte. Ingen ledig stund denna dag ;)



2012-03-04 @ 21:44:52
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Angela

<3

Fina vännen! Är säker på att du är bästa mamman.

Ser ut som om ni haft en mysig helg trots allt.

Många Kramar



2012-03-04 @ 23:03:34
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: kela

Tack för att du kommenterar!



Skönt att du börjar må lite bättre :-) Och vilken härlig tårta! Såg riktigt exklusiv ut!

Igår hade jag och dottern mello mys här hemma vi med, dock betydligt enklare :-) Bubbelvatten och knäckebröd...det är Signes favoriter det ;-) haha..

Idag har vi varit ute i vårsolen hela dagen, och signe har ridit för första gången och var helt lyrisk över det :-)



kram

2012-03-04 @ 23:37:10
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com
Postat av: Fnulan

Sätnos!!! Sagt det innan och säger det igen..

Du bloggar när du orkar!

kram

2012-03-05 @ 23:08:31
URL: http://fnulan.se
Postat av: Linnea - Ebbas mamma

I min blogg ekar det nästan tomt nu för tiden men det har varit

mycket nu när vi är och tar hand om hästarna hos mina föräldrar också en massa timmar på jobbet :)



Vad härligt att läsa att du är piggare nu :):)

Kram

2012-03-06 @ 07:33:44
Postat av: Linnea - Ebbas mamma

Och du den där tårtan fick det att vattnas i munnen på mig, gud så god den såg ut!! :):)

2012-03-06 @ 07:35:25



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback