Mätt och belåten..

Kryper jag nu i säng "eller jag ligger redan i sängen" och kom på att jag glömt att hälsa på er ikväll!
Så ett litet kort hej, hallå och godnatt kommer här från en bortskämd MammaMU..

Vet ni hur mycket jag gillar Nathalies mat hon är världens bästa kock, lagar mat som en gudinna!
Härligt smaskig soppa, len och med en balans som kan få vilken kock som helst att få lyfta på mössan!
Till det ett eget komponerat bröd med flingsalt och riven stark ost på MUMS!!


Kom ihåg att det var här ni läste det, när hon har en flerstjärnig krog!

Kärlek till er alla och Sov så gott!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir alltid hungrig när jag kikar in hos dig, du lägger upp så mycket gott! :)



2012-03-28 @ 10:38:50
Postat av: Hanna

Vad härligt när barnen hittar något de gillar och som de är bra på -det är ju faktiskt det enda man önskar sina barn



:love:

2012-03-28 @ 18:00:39
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

nu vattnades det rejält i munnen på mej, gud vad duktig hon är!

2012-04-02 @ 22:06:16
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback