Nu är det läggdags...

Jag har en förmåga att alltid tänka att jag ska komma i säng tidigt, tänk så skönt att lägga sig i tid och få på halv åtta hos mig på tv4play och bara känna ögonlocken bli tyngre och tyngre....ZzzZZzzzZZ!

Jaja, jag måste helt enkelt bli strängare mot mig sjäv, så ska det nu funka till slut ;).


Barnen var allafall väldigt trötta ikväll, Eddie han somnade nästan vid matbordet, det var inte ett gnäll när jag sa att nu är det tandborstning som gäller..Och nu sover de sedan länge de små. Det blev köttfärssås och spagetti, som jag måste erkänna är en favoriträtt för mig, vad har du för favoriträtt som du motvilligt berättar ;)


Ser ni så trötta barnen är, mina små guldklimpar!

Fiddelie har bytt örhängen idag, och så stolt hon var min lilla goding!

Hon får vänta med dessa stora ett tag, men oh så lycklig hon var med dessa :)

Nää, nu är det läggdags i torpet, de sista trollen trillade just in så nu kan Mamma sovgott!

Kraaam



Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn 200:- att shoppa för hos Lajbansson

jag gilla oxå spagetti och köttfärssås, men är jag ensam äter jag GÄRNA e sallad med getost och nötter - det är riktig "stink mat" som jag älskar :)

KRAM



2012-03-16 @ 07:21:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Jag gillar också spagetti och köttfärssås med en massa ketchup och permesan :):) Sen gillar jag raggmunkar, skulle kunna äta det till lunch varje dag :P

2012-03-16 @ 07:26:16
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

hihi ja hon ser verkligen sstolt ut! En favorit för min del är i stort sett allt som är friterat! Men det orkar man ju inte göra, så det blir aldrig nåt sånt här :P

2012-03-16 @ 10:11:57
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Min favoritmat är hamburgare med pommes frits. jag skulle kunna äta det VARJE dag. seriöst : )



2012-03-16 @ 13:02:24
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Kött! Grillat kött!! MUMS



2012-03-16 @ 21:35:00
URL: http://fnulan.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

mannagrynspudding är en favorit :)

2012-03-17 @ 12:07:54
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Linnéa- Ebbas mamma

Stora tjejen med ringar i öronen :)

Ebba fick klisterörhängen i julklapp och dom används flitigt här hemma hihi!

2012-03-19 @ 07:40:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback