Söndags fix :)

Hej min vän!
Hoppas du haft en härlig dag och njutit av den sista dagen på denna helg.
Imorgon är det skola/dagis och jobba som gäller för oss, första dagen på länge som alla är friska "Tack för det".

Söndagar innebär för oss söndags fix = Nagel klippning för samtliga barn, bad för alla och flätning för dem som vill.
Det blir som ett avslut på helgen och en smygstart på att det snart är vardag igen. Barnen duschar såklart flera gånger i veckan ( om någon trodde att det bara gjorder på söndagen hihi ) men så funkar det här hemma.
Efter det är det kvällsmat och en söndagsfika.


Just ikväll är det en lite tjej som hade en extra uppgift, att skriva sin önskelista :)
Hon fick lite hjälp av storasyster, den 23mars blir min minsta dotter 8 år vilket får mig att undra vart åren tar vägen?!

Lilla hjärtat mitt!

Kram på er alla!

p,s nu börjar det närma sig för premiär för en ny butik på IT som jag fått äran att presentera för er alla på bloggen!
Ni kommer att älska den, det kan jag lova :) jag har fått en smygstart och min önskelista är snart meterlång!
En tävling kommer att starta i samband med nyöppningen!
Kul eller hur?

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Fnulan

Åh vad spännande!! HEJA HEJA!



2012-03-11 @ 23:10:16
URL: http://fnulan.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Vad härligt att sjukstugan har upphört hemma hos er nu :):)



2012-03-12 @ 07:07:20
Postat av: Victoria B

Önskelistor- bland det viktigaste man kunde skriva när man var liten :)



2012-03-12 @ 11:17:16
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vi brukade också ha det så på söndagarna, då var det dusch och flätor som gällde :) Spännande med ny tävling!

2012-03-12 @ 22:01:00
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Tiden går så snabbt! :)



2012-03-14 @ 01:23:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback