Tog en tupplur...

I hopp om att bli av med huvudvrken efter jobbet, men njaa den är kvar men det var skönt att få vila en stund allafall :) "bara" 3 timmar hihi..

Nu ska vi börja med lite lördagsmat, det får bli hemgjord pizza idag :) och en god fruktsallad efter det.

Det var fullt upp på jobbet även idag, så härligt att så många hittat till oss på kidz, fick även lite besök av två av mina troll idag "Mammas små hjärtan".

Efter jobbet blev det en snabb sväng till ICA, hade tänkt veckohandla men huvudvärken sa -KÖP bara det du behöver över helgen så så blev det!

Stannade till oss Pappa på vägen hem, det gör lika ont varje gång! Jag vill som inte gå därifrån det känns som om jag lämnar Pappa kvar själv :'( fast jag vet och känner att han finns hos oss vart vi än är ♥
Saknaden är brutal, mitt hjärta kommer alltid blöda efter min underbara Pappa!

Köpte en stor rosa och önskade att jag fått ge den till honom på ett helt annat sätt!!
Hatar verkligen att det är så här!!

Älskade Vänner ta hand om varandra, livet är både kort, skört och helt oförberätt!

Kram

Kommentarer
Postat av: Angela

Vad mysigt med pizza :-)och härligt med sällskap av barnen i butiken :-)

Vet du vännen jag kan inte sluta önska mig en vagn. Har verkligen inte råd egentligen och den jag har fungerar kanon! Men ja du känner ju mig ;-)

Om du hade vart jag vad hade du valt till Noa? Jag drömmer om en runway i blå orange men den blir så smidig ihop fälld. Ett Bee skulle jag inte heller säga nej till men de e de där med framhjulen som bråkar som skrämmer mig. Eller ska jag enkelt försöka vara nöjd nu?

Kram

2012-03-17 @ 20:13:54
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Victoria B

Stor kram!



2012-03-17 @ 21:00:16
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fnulan

NU är det ngn som behöver en kram!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2012-03-17 @ 23:05:47
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M - Vinn 200:- att shoppa för hos Lajbansson

Många kramar till dig vännen !

Livet är så galet orättvist men du är STARK !!



2012-03-18 @ 07:39:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Önskar jag hade någonstans att gå, men mamma har inte fått någon plats än utan det blir nog i maj skulle jag tro. Sänder några styrkekramar till sig och familjen <3



2012-03-18 @ 13:31:04
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Förstår att det måste kännas jobbigt :( Stor kram till dej! :love:



p.s Kikade in hos dem du har den nya tävlingen! Fina grejer, min inte riktigt min stil. Så det är därför jag inte är med :) Hoppas du får många deltagare!

2012-03-18 @ 21:16:20
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linnéa- Ebbas mamma

Åh vad jag är avis på din butik, det är min högst drömm att ha en butik där jag säljer barnkläder och lite smått och gott :)

2012-03-19 @ 07:31:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback