Dag nr II på denna vecka.

Börjar med dunder och brak, vår egna lilla levande väckarklocka valde att ta sovmorgon!" så dumt av mig att somna om, när jag var uppe tidigt från början "
Det innebär att vi försov oss allihop och det blev riktigt stressigt vill jag lova ;)...Tur att man har en underbar son som kom till undsättning, han kom på stört och skjutsade de små till skolan!
Tack min hjälpsamma Robin ♥

Nu har Meya fått sin promenix och jag är startklar för att åka och jobba, med en förskräcklig värk i magen gaah!
Försvinn dumma värk, jag har inte tid med dig nu!!

I fredags kom Bugaboos nyaste tillskott av LTD utgåvor till kidz och ju mer jag ser den ju snyggare blir den, det växer fram någon slags hatkärlek till hjulen som jag om jag ska vara ärlig inte gillade så jättemycket från början, men den blir bara popigare och popigare ju mer jag ser den :) Jag pratar såklart om Neon pop!

Som den tvättäkta barnvagnstok jag är så var jag bara tvungen att testa hjulen på en Bugaboo Alblack och wooow så läckert det blev :) Tur att hjulen går att köpa löst, för här kan jag se en stooorsäljare!


Vart ju naturligtvis tvungen att testa de vanliga hjulen på neon pop också och det blev inte så tokigt det heller!

Testade även med orangebas, men det skar sig lite :D

En liten närbild på neon pop hjulet :)

Nä nu börjar det bli bråttom här igen;)

Ha en fin dag alla underbaringar!




Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Wow vilken snygg vagn! Kan tänka mej att det blev en stressig start på dagen, hoppas att det onda är borta!

2012-05-15 @ 14:40:24
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ha, ha -de var faktiskt rätt coola!



2012-05-15 @ 20:34:59
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Desamma :)



2012-05-16 @ 14:58:41
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback