Det här med mac vs ps?

Jag sitter och fnular med Robin mac och har kommit fram till att jag har nog haft för höga tankar om mig
själv och det här med datorer!?
Surfa är inga problem, samma på PC & MAC, men sen är det överkurs!!
Jag får ju för tusan inte i mitt minneskort i minneskortläsaren, eller hmm det kanske är minneskortläsaren :D.
Igår kom jag så långt att jag hittade bildprogramet och lärde mig hur man ändrar färg och text, men helloo!
Hur får jag mina bilder till datorn?
Någon som har en MAC och vill ha en cyberkurs med mig?
Nu är det åka till jobbet som gäller här :)
Vad händer hemma hos dig min vän?


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det lät verkligen avancerat, det hade nog inte jag heller fixat! Här är mellanmål avklarat och en dag med tvätt och städ fortsätter. Kan ju inte vara roligt jämt ;)

2012-05-18 @ 11:17:52
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Hos oss är det packning som gäller, imorgon rör vi oss ner i Sverige för att åka på mammas urnsättning, känns tufft men ändå skönt att få det gjort. Har dock ingen lust att träffa mammas släkt efter att dom inte ens kunde berätta för mig när och var eller ens att det var en urnsättning, jag fick höra det på annat håll, inte förrän jag ringde min morfar och hans fru som verkar vara dom ända som har något vett innanför pannbenet fick jag veta den riktiga tiden och platsen. Hoppas du har trevligare saker att göra i helgen!

2012-05-18 @ 15:05:08
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Ja du idag har vi handlat på coop, cyklat, lekt, varit på Brunnsvikens trädgård och spontanshoppat, lekt lite till...Nu är jag trött vill jag lova...



2012-05-18 @ 21:50:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback