En mycket nöjd liten sju-åring!

Har för bara någon timme sen slagit igen sina blå och somnat i mitt knä, lille Melwin så glad han har varit och så lycklig över alla fina paket han fått :)..

Jag frågade vilken present han gillade mest, och inte helt oväntat svarade han, min radiostyrda bil som jag fick av Mormor ♥
Meeen jag gillade alla mina paket såklart :).

Jag låter bilderna visa vilken liten glad sjuåring vi har :)




Mitt älskade lilla barn ♥

Det är inte bara Melwin som går och lägger sig nöjd över sina födelsedags presenter ;)
Det gör jag med :)

Som ni kanske kan se är jag rätt bortskämd jag med ;), det ska bli helt underbart att få åka till huvudstaden och shoppa loss :)
Fixa håret är jag i akut behov av så det är ju bara för perfekt!
Tack min underbara lilla Mamma ♥
Fick en rejäl slant att shoppa för av Mormor och Morfar och trisslotter som jag ska skrapa nu :)
Tack Världens bästa Mormor och Morfar ♥

Sov gott alla vänner där ute :)
Kramen





Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Ser ut som ni haft en bra dag! Sovgott! :)



2012-05-17 @ 23:46:05
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: ingrid.- mamma till zelda

Vilken härlig dag ni. har haft! Och vilka fina presenter :-)



2012-05-18 @ 06:48:38
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh vilka fina presenter du fick! Är det tur till Stockholm med eller utan barn?



2012-05-18 @ 21:57:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback