Familjekväll...Med häst och vagn!

Och jag fick snällt stanna hemma, och laga mat och dammsuga!
Fast jag inget hellre ville än att få vara med :'(...Men denna gång föll turlotten på Thomas som fick ta med Fiddelie och Ronja på ett härligt äventyr med häst och vagn!!


Vi hade gärna hängt på hela skaran, men då hade vi tagit upp en häst och vagn bara vi :D
Som det ser ut på bilderna så saknade inte Fiddelie mig lika mycket som jag ville vara med henne denna kväll!
Hon hade ju Pappa med och finaste kusin Ronja också :)


Nähää, vad hände med att gå och lägga sig tidigt?!

Sov gott min fina vän!
Kraaam



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad mysigt, det förstår jag att du gärna hade velat vara med på :( Men det ör nog din tur nästa gång :)

2012-05-23 @ 10:32:01
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Mysigt det ser ut! :)



2012-05-23 @ 17:57:28
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Åh vad mysigt!



2012-05-25 @ 22:07:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback