För ett år sedan..

Packade vi med glädje våra väskor och förbredde oss glatt på den kommande resan till Danmark!
Vi skulle alla firas Pappas 65års dag den 7 maj.....Vilken resa!!
Vi hade det så bra!

Nää, jag orkar inte skriva mer än så just nu!! Det gör för ont!
Varför skulle jag försöka mig på det :(
Hatar att det är så här och känner mig så liten i dessa stunder, jag vill bara ha min Pappa tillbaka!!
Idag är det 9 månader sen och tiden går fort, men på samma gång känns det som jag står på samma plats i livet som den natten, när jag vaknar saknaden och sorgen!!

Jag lovade mig själv att försöka låta bli att tänka så mycket, tankarna lockar fram tårar och bygger berg av sorg! Jag vet att inte Pappa vill att jag ska sitta som en skadeskjuten fågel och tycka synd om mig själv så här, då hade han sagt till mig att nu Jessica skärper du till dig!!

Men jag är förbannad lipsill som saknar sin Pappa så väldigt mycket!!

Tiden ska läka alla sår, men ärren består och ibland rivs de upp om man bara snuddar lite grann vid dem!

Ta hand om den min vän!





Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Snart är det 5månader sedan mamma gick bort och jag känner igen det du skriver. Man klarar det på något vis, styrkekramar till dig vännen <3



2012-05-03 @ 09:32:47
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: furman

Tack för att du kommenterar!



:love:

2012-05-03 @ 10:46:43
Postat av: Hanna

Livet är en berg och dalbana. Ju djupare dalare desto bättre blir utsikten från toppen... Man får tillåta sig att känna sorgen!



:love:

2012-05-03 @ 19:46:09
Postat av: Nancy

Finns här för dig min vän

Massor med kramar till dig

:love:

2012-05-04 @ 03:07:42
URL: http://nancyskold.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Du är INTE en lipsill! Du är en människa som saknar din älskade pappa, och det FÅR man gråta över och tycka är jobbigt för det ÄR det! KRAM! :love:

2012-05-05 @ 10:02:25
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback