Fortsättning följer...

På mitt pysslande i barnvagnshörnan, jag är helt tokig i denna hörna och kan inte hålla mig ifrån att kolla olika kombinationer :)..Idag vart jag helt enkelt tvungen att testa offwhite ihop med det läckert mörkblå chassit och woolaa så snyggt det blev :).



Visst vart den fin, eller vad tycker du?

Jag börjar gilla Neon Pop mer och mer, alltså Bugaboo de har känsla för det här!
"inte är jag förvånad heller"


Blir du lite sugen?
Ni vart den finns, på www.kidzshop.se såklart!
Fraktfritt och med ett presentkort som medföljer på 1000kr!
På ett klick, kan du ha den på en dag!

Lite reklam hoppas jag ni tål ;)

Stooor Kram och sov så gott ♥



Kommentarer
Postat av: ingrid - mamma till zelda

Åh det blev verkligen snyggt! Förstår att det blivit en favorithörna :-)



2012-05-16 @ 07:14:30
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

men så snyggt, tror jag inte hade kunnat jobbat med barnvagnar, jag hade nog köpt en ny favorit varje gång jag fick lön... ;)



2012-05-16 @ 14:28:41
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Oj, oj. En neon pop skulle nästa motivera ett barn till :-D



:blush:

2012-05-16 @ 19:20:38
Postat av: Carola L

Det är ingen vagn jag skulle vilja ha - för små hjul fram för vårt väglag... sedan tycker jag att de ser så plastiga ut



2012-05-17 @ 13:11:16
URL: http://mammamuh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback