Fullt upp...

Förlåt fina vän för jag  inte hälsat på dig, men jag lovar dig att efter jobbet imorgon då ska jag rusa in till dig och lämna mina avtryck och läsa era goa bloggar :)..

Just idag har tiden inte räckt till tyvärr, direkt efter jobbet så rusade vi till Eddies dagis för en trevlig familjekväll!
Så mysigt att se alla underbara barn sjunga och busa, det är energi för själen och det har jag mycket behov av just nu..Har en saknar Pappa mer än någonsin just nu, vill bara ha min älskade pappa tillbaka ♥ tårarna har varit så nära även på dagis ikväll :'( fast  vi hade det så mysigt!



Mitt lilla hjärta, vad duktigt du sjöng!

Vi grillade korv och barnen åt lite sesådär, det var riktigt varmt så drickan gick åt allafall ;)



På vägen hem stannade vi och vattnade i växthuset, Melwin tvättade sin cykel och Alicia och Meya duschades
av Pappa Thomas med vattenslangen!
Findus var ute i sin fina bur och mös!


När vi kom hem tog barnen fram en liten bassäng och fyllde med vatten och jag dammsög inte mindre än tre gånger, jäkla gräs att fastna på busungarnas fötter " Thomas får köpa en uppsamlare till gräsmattan, annars kommer jag bli tokig innan hösten är här ;) "
Sen hann jag slå ner röven på altan en kort stund innan det var dags för kvällsmat och läggning av barn :D

Nu min vän är det hög tid för mig att dejtaa kudden ;)
Sov gott min fina!

Kraaam

p,s har massor av bilder på alla barnen, men vill inte lägga ut bilder på dem utan tillåtelse från deras föräldrar!
Om någon undrar varför jag inte har dem med på bilderna!



Kommentarer
Postat av: Mia

Ja visst var det mysigt! Våra barn var helt slut när de kom hem efter allt spring på dagis så de somnade nästan på en gång.



2012-05-25 @ 10:15:08
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Det är okej att ha sådana dagar och det är okej att vara ledsen, det är bättre än att hålla det inom sig. Styrke kramar till dig vännen <3



2012-05-25 @ 10:23:05
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilken fin dag ni har haft! Hoppas du hälsar på snart, saknar dina fina kommentarer på bloggen!

2012-05-25 @ 11:20:19
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Klart att vi förstår dig :) Tror att alla mer eller mindre lägger mindre tid på bloggen nu när solen börjar krypa fram.. :)

2012-05-25 @ 12:27:44
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Agnes, gravid V. 40

Helt galet vad allt låter mysigt! Jag längtar så tills min son växer opp och jag får komma på dagisarrangemang och lyssna på när han sjunger och uppträder, titta på min son och vara så stolt över honom! Läser mammabloggar med barn i alla möjliga åldrar och det är som jag säger alla åldrar har sin charm!

2012-05-25 @ 19:10:37
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi har ju svarta klinkers på hela bottenvåningen...du kan tänka dig vilka fina smutsiga fotavtryck som syns så fort någon varit ute barfota? :-D



2012-05-25 @ 22:00:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback