Mamma...♥ ♥ ♥ ♥

Vänner jag fick denna kommentaren av min Mamma idag på Facebook och jag kände att det var så fint skrivet och det berörde hela mitt hjärta!!

Vad jag älskar min Mamma  (och min Pappa ) som jag har mitt liv att tacka för, att jag fått det fina liv jag har och allt jag lärt!!



"grattis min älskade stora "lilla " flicka minns så väl den dagen för 39 år sen det var en varm och vacker dag , en av de lyckligaste dagarna i mitt liv .... kände att ngt var på gång hela dagen ,framåt 8 tidenpå kvällen åkte din käre far och jag in till BB förväntans fulla och nervösa ( tror han glömde hastighetsbegränsningarna i sin iver att så fort som möjligt få se sitt första underverk )
vi...
d 12 tiden bestämdes att din far skulle åka hem för du skulle inte födas förrän på morgonen men jag ville ha honom kvar och han ville inte åka hem och jag tror din envishet och hjälpsam het gjorde sig påmind redan då kl 01:13 var du född lyckan och stoltheten i din fars ögon glömmer jag aldrig
vi var lyckliga stolta föräldrar för första gången
när du går ut idag i regnet så är det säkert din fars tårar från himmlen som kommer ner för han är ledsen att han inte kunde vara här och säga grattis till sin Jessica "lilla " idag ♥ men du vet ju att han är med oss för alltid ändå ♥ ♥ ♥ ♥
kramar i massor min älskade lilla Jessica
ha en fin födeledag ! vi firar på torsdag"

Inte ett öga var torrt här hemma när jag läste detta, till och med min långhåriga sambo som inte gärna fäller tårar rann dom på!!



Kommentarer
Postat av: Carro

Mina ögon tåras här också, så fint skrivet! Grattis ännnu en gång på din födelsedag! KRAM <3



2012-05-12 @ 15:20:40
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Otroligt vackert skrivet! :love:

2012-05-12 @ 20:25:28
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Vad fint skrivet! Tårarna kommer här med! <3



2012-05-13 @ 01:22:17
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria B

Grattis på födelsedagen!! Hurra hurra hurra!

2012-05-13 @ 13:28:15
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Nancy

vad fint skrivet. tårarna är inte långt borta. kram till dig min vän



:love:

2012-05-13 @ 22:03:36
URL: http://nancyskold.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin mamma du har!



2012-05-15 @ 20:43:48



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback