Mina vackra vänner!

Nu tror jag att jag börjar få tillbaka blogglusten, jag har verkligen legat på latsidan här!
Bara bloggat från mobilen med urkassa bilder och typ helt ointressanta inlägg!

Jag är så tacksam över att ni finns klar här hos mig, och tittar in och lämnar några rader trots att jag är så tråkig!

Jag vet inte riktigt hur jag ska få fart på bloggen igen, men vad tror ni om en frågestund, ni får fråga mig om precis vad ni vill ( men jag förbehåller mig rätten att strunta i att svara på elaka frågor )..

Så finaste vän, fråga på så svarar jag så gott jag bara kan ;).

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Roligt med frågestund! Men jag ska erkänna att jag är riktigt dålig på att komma på "bra" frågor! :)

2012-05-05 @ 10:01:22
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback