Morfar i himlen ♥

Mina barn saknar sin snälle Morfar väldigt mycket och pratar ofta om Morfar!
De har många frågor som jag inte har svar på, jag försöker så mycket jag bara kan att vägleda dem i saknaden och sorgen...Fast jag måste erkänna att det skär i hjärtat, att prata om Pappa och att han inte finns här hos oss längre ( fast det gör han, men inte på samma sätt som innan ).
Idag köpte jag allfall en bok som handlar om Morfar uppe i himlen!


Har du min vän några tips på bra böcker för barn som saknar någon som nu finns i himlen?

Kram och sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Har tyvärr inga bra tips :/

2012-05-01 @ 22:11:32
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: käthe

Tack för att du kommenterar! Vi saknar dig farfar! Skriven av Sven wagelin-challis o Anna-Karin gustafsson. En jättebra bok som mina barn uppskattade när deras farfar gick bort i september. Jag o min sambo barnens pappa gillar den också.

Tack för en bra blogg



2012-05-02 @ 11:23:00
Postat av: Hanna

Jag tycker du är en sån fin mamma som anstränger dig så för att hjälpa barnen genom sorgen trots din egen stora sorg. Heja dig!



:love:

2012-05-02 @ 20:35:56
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja har inga bra tips, men jag tycker att du gör ett superjobb för barnen ändå!

2012-05-05 @ 09:59:16
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback