Morgon mys!

Eddie ville läsa boken om Morfar i himlen " igen och igen "..Håkan är både arg, rädd och ledsen men alla vuxna säger -var inte ledsen Håkan!
-var inte arg Håkan!! Men det är inte sant!!! Man får vara både ledsen, arg, rädd och glad när man tänker på Morfar!
Den här boken ångrar jag inte att jag köpte, tror den har hjälpt Eddie att förstå att det han känner är precis så som även Håkan gör!

Nu är det nog hög tid att sätta fart på fläsket och göra sig klar för kidz.

Ha en fin dag vännen!
Kraaam



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Längtar tills Elias blir lite större och jag får ha mysiga lässtunder med honom, tror jag har 3 kartonger med barnböcker i källaren och jag bara längtar efter att få plocka upp dom, men än tycker han inte alls det är roligt när mamma läser, han vill helst bara slita och dra i sidorna, jag har gjort mina försök ;) Men jag tänkte köpa lite pekböcker och prassel böcker åt han som kanske blir lite mer populära :)

2012-05-04 @ 19:21:12
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Åh vad bra det är med såna där böcker som hjälper barnen med att bearbeta sina känslor! Ibland räcker det inte med att man själv stödjer utan det behöver komma utifrån...



2012-05-05 @ 08:28:21
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det låter verkligen som en bra bok!

2012-05-05 @ 10:04:11
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Natali BLOGGAR OM LIVET ♥ ♥ ♥

Hej sötnos! Tänker på dig då och då!! Hur mår du finaste.

:love:

2012-05-05 @ 23:14:34
URL: http://www.finest.se/natali
Postat av: Natali BLOGGAR OM LIVET <3

Du behöver inte publicera detta men jag kanske behöver shoppa hos dig framöver....om allt går vägen denna gången. PUSS



2012-05-05 @ 23:15:14
URL: http://www.finest.se/natali



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback