Pappa Min älskade Pappa ♥


För ett år sen var vi den lyckligaste av alla familjer, vi var i Danmark och livet var helt underbart!
Barnen lekte och badade, vi vuxna bara njöt av att få vara tillsammans!



Med champange och jordgubbar firade vi att Världesn Bästa Pappa, Morfar och Make fyllde 65år.
Nu skulle Mamma och Pappa få njuta av livet tillsammans, åka med sin nyinköpta husvagn och fina bil på husvagnsemster genom sverige och göra allt det de drömt om tillsammans.
Pappa skulle få fixa i trädgården som han gillade så mycket, ett nytt liv började för dem båda och jag vet hur mycket de såg framemot att bara få rå om varandra!

I år är allt precis tvärtom, det är med en sådan smärta och sorg att allt det fina vi hade är borta!
Det där självklara i livet är bortsuddat, det underbara är bara borta!

I år får vi lägga en vacker blomma på vår älskade Pappas grav och önska att Pappa känner hur mycket vi älskar och saknar honom!

Pappa du tog en del av mig med dig när du reste till himmlen och jag fick en del av dig som jag aldrig kommer lämna åter!
Jag är så tacksam för jag fick vara din dotter och du var min Pappa den allra bästa på alla sätt!
Jag älskar dig och saknar dig så mycket!

Hoppas du har en underbar födelsedag!

En dag kommer vi alla få vara tillsammans igen!




Kommentarer
Postat av: Nancy

10000000 styrkekramar till dig min vän.

finns här för dig.



:love::love::love:

2012-05-07 @ 07:13:23
URL: http://nancyskold.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Sänder styrkekramar till dej vännen! :love:

2012-05-07 @ 15:59:34
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

blir tårögd när jag läser, sänder ytterligare några styrkekramar till dig vännen <3

2012-05-08 @ 00:03:54
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Vårda alla dina fina minnen ömt!



:love:

2012-05-10 @ 20:54:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback