Strålande väder även idag :)

Visst är det mycket lättare att skutta upp ur sängen på morgonen när solen strålar in genom fönstret?
Vädret är ju helt underbart nu, man vill njuta av varje sekund man kan :)
Meya och jag har precis kommit hem från en härlig promenad, sol och värme och en grönska som är så vacker!

Barnen är glada och klär sig utan minsta bråk :) Idag är Eddie på hattparad med dagis och ikväll är det familjekväll på dagis " sista familjekvällen på dagis för oss " sen går alla barnen på skola!
Vart tog småbarns tiden vägen :'(...Saknar tiden när de var små, men på samma gång är det mycket enklare nu när de är lite större :).

Nu är det dags för jobb igen och jag hoppas på fullt drag som vanligt ;)

Ha en underbar dag min fina vän!



Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Här har vi oxå strålande sol..

o visst, man orkar mera då..



Skulle gärna oxå ha mina små o på dagis igen,

får väl låna guddottern som är bara 1år istället



2012-05-24 @ 10:10:09
URL: http://livetitrollywood.blogspot.com
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Skönt med fint väder, det har vi här med, hoppas att jag ska få lite tid över att fota med nya kameran ute idag :)



2012-05-24 @ 11:33:58
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Agnes, gravid V. 40

Det låter så himla mysigt! Längtar tills jag får gå på dagis med min lilla son på sk "familjekvällar" osv. Varje ålder har verkligen sin charm!



2012-05-24 @ 14:35:14
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad härligt det är när sommaren slår till, det gör under för alla! :)

2012-05-25 @ 11:17:15
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mitt mellanbarn börjar i 6-års till hösten och sedan är det bara 3-åringen kvar...men hon börjar kännas rätt stor hon med...



2012-05-25 @ 22:04:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback