Svårt..

Jag vet ärligt inte vad jag ska skriva om idag, det är helt tomt på både ord och tankar!
Jag måste var den mest tråkigaste bloggaren ever!

En dagens hit och ett snabbt blogginlägg från mobilen är vad jag senaste tiden åstakommet, kanske är det dags att ta en bloggpaus!?

För inte vill ni läsa om mina tvätthögar och hur man steker blodpudding, bäddar en säng och sorterar leksaker!

Snälla bloggtorka försvinn och ge mig fullt med energi att skriva massa kul här :)

Kram till er alla som hänger kvar fast jag är så tråkig :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag tycker inte att bloggen är tråkig! Jag gillar "vardagsbloggar" som man kan känna igen sig i, och din är väldigt fin!

2012-05-16 @ 14:03:17
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Så tråkig kan du väl ändå inte vara eftersom vi ändå tittar in här? ;)



2012-05-16 @ 14:23:42
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Äsch jag gillar at tläsa alla dina inlägg -även de om blodpudding :-D

kram



:love:

2012-05-16 @ 19:18:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback