Vilken sommardag vi haft..

Varmt och sol hela dagen, det är vi inte bortskämda med!
En härlig dag med mysigt besök på Kidz, hela Alicias klass har hälsat på för att se vad vi gör på vårt jobb :)
En hel klass med söta åtta åringar, som fick hjälpa mig att plocka ihop en order med NovaStar kläder :) De var så duktiga med att hitta rätt plagg och storlek, tittade när jag bokade leveransen och gjorde fakturan!
Tänk om den kunden kunde se energin som låg bakom hennes packning av order ♥.

En liten demo av bugaboo Donkey hade Elin för dem med och de såg faktiskt riktigt intresserade ut, kommande bugaboo kunder hoppas jag ;).

När jag kom hem från Kidz, var planen att städa!! Meeen Hallå vem kan vara inne när solen lyser och det liksom nästan känns som om någon drar ut mig!!
Så städningen fick vänta och ersättas med en dag ute i solen, långpromenix med Meya och barnen och en glass ute i solen är bra mycket trevligare :D

Vi gick upp till Pappa och vattnade gräset som börjar komma fint, grät en skvätt och tänkte på hur bra det skulle ha varit om Pappa fått vara med oss :'(..

Efter det gick vi och vattnade i växthuset och barnens små frön har faktiskt börja titta fram, de är så noga med att sköta om Morfars växthus " Pappa Thomas med " det är en ära för oss "..


Sen vart det sätta fart som gällde, allt jag inte gjort inne medans jag var ute, skulle hinnas med på liten stund!
Så nu sitter jag här och det doftar AJAX och sköljmedel i hela huset!

Det var vår dag i ord och bilder, vad har ni hittat på för kul idag?

Kraaamen/J



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilken underbar dag! :D Jag tillbringade hela dagen på jobbet och var inte hemma förrän vid 21 :/ Men då blev det balkongmys med gubben :)

2012-05-23 @ 10:14:03
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så mysigt med besök från barnens klass. En mamma som jobbar med det bästa hon vet är verkligen en bra förebild!



2012-05-25 @ 22:13:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback