Dålig uppdatering här..

Förlåta mina vänner, men jag har inte hunnit att titta in här tidigare och har inget spännande att dela med mig av heller :D..Jo det har jag ju ;) Men det är jobbrelaterat och väldigt kul för mig allafall :)
 
Har jobbat sen barnen somnade, så nu finns alla Baby Joggers vagnar även på www.kidzshop.se  gillar ju barnvagnar :) Så det är riktigt kul att få börja jobba med ett nytt märke, mycket att lära och en hel del kvar att lägga in ( har alla tillbehör kvar ) men det får vara bra för idag :D Snurrar rätt bra i huvudet nu och sängen lockar
mig en hel del.
För er som är nyfikna på Baby Jogger ni hittar dem här Titta gärna in och beställ mer än gärna än vagn ;).
 
För er som bor i närheten eller vill ta en tur och komma och hälsa på oss i butiken, har vi ett litet erbjudande på
Jabadabado och alla våra kläder nov ut " om ni skriver ut bilden nedan och tar med till butiken " det ger er 15%
 
Välkomna!
 
 
Hoppas vi ses :)
 
Nä nu måste jag borsta tänderna och gå och lägga mig!
 
Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Synd att det är alldeles för långt härifrån, men jag hoppas att vi har vägarna förbi någon gång så jag kan titta in hos er! :)

Svar: Hoppas jag med så jag får träffa dig :)Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-13 @ 00:16:38
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Bra jobbat! Jag ska kika in till er och kika lite, är på jakt efter en syskonvagn ;)



Svar: Åh syskonvagnar det har vi :) Måste läsa ikapp din blogg och uppdatera mig nu <3Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-13 @ 11:14:09
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vi har inte gått ut officiellt med det än, så det står inget i bloggen om det ;) Men vi är beräknade i Mars, då kommer Lillasyskonet <3 kram vännen!


Svar: OH ett jättegrattis finaste du <3
FamiljenKIDZ

2012-11-14 @ 09:54:12
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback