Förlåt min vän...

 
 
 
 

För jag inte haft tid att titta in tidigare idag.
Min ursäkt är att dagen gått i ett 😊.

Nu sitter jag i soffan och fryser och väntar på att få krypa ner i sängen och sova!
Har varit trött hela dagen så min plan är att komma isäng tidigt idag 😃.

Idag är jag extra glad att jag inte har långt hem från jobbet kan jag lova, vindrutetorkaren på min bil la av helt påmin sida och jag såg knappt genom rutan när jag skulle åka hem!! Hua vilken läskig känsla det var..Var så glad när jag parkera bilen här hemma 😊
Ännu gladare blev jag när jag bjöds på krabbelurer som Fiddelie hade gjort till kvällsmat, underbara lilla barn ❤

Mina barn är så intresserade av att baka och laga mat så tror det blir många kockar och bagare bland min härliga barnaskara 👍.
 Hur har din dag varit?

Kram och sov så gott min vän!

 

 



Kommentarer
Postat av: Hanna Of Sweden

sv: tack dessamma... du är så välkommen så! ;)

läskigt med vindrutetorkarna! jag hade nog inte vågat köra vidare... haha!

kram och godnatt!

2012-11-07 @ 21:50:23
URL: http://hannaofsweden.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback