Första julklapparna..

 ÄR klirrade och ligger nu inslagna och klara :).
Kan tyvärr inte berätta vad jag köpt, ifall vederbörande läser bloggen ;).

Men ni ska få ett Julklappstips av mig, vi hade trevligt besök igår på Kidz och har nog aldrig doftat på så många parfymer tidigare och tror jag hittat min nya favorit!

 

 

Nu finns de inte i lager ännu, men i början på nästa vecka :).

Helt nytt sortiment på vår parfym avdelning " så mycket nyheter nu " :)

Kram och ha en fin start på dagen!

 

 



Kommentarer
Postat av: Angela

Hej
Härligt med julklappar redan klara, jag lär köpa en del nu när vi reser iväg. men får nog bli snåla julklappar med tanke på att vi ska flytta till månadskiftet nu också.
Länge sedan jag hörde av dig och hoppas såklart att allt är jätte bra med dig <3
kram kram

Svar: Fina vän, har tänkt mycket på både dig och Noah <3 Vi måste ju prata mer som förr ju :) Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-14 @ 09:23:27
URL: http://www.angelanoa.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad skönt att vara ute i tid! :) Jag har den Lady Gaga-parfymen, och den är inte bara snygg utan luktar jättegott :) Kram vännen

Svar: Visst luktar den supergott, vi kommer ha den ihop med en lotion som julklapps erbjudande ;)
FamiljenKIDZ

2012-11-14 @ 10:23:30
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback