Igår var det en mycket speciell dag <3

 
Min underbara lilla tjej Mirellah 15 år!
Tänk vad åren går, nyss var du en liten tjej som bara ville vara med Mamma!
Nu är du en lite större tjej och vill helst bara vara med dina vänner, fast ibland kommer det stunder då
även Mamma duger som sällskap ändå..
 
Mitt barn mitt barn du är så otroligt härlig och jag är så stolt att jag fick bli din Mamma!
Jag finns här oavsett vad som händer och trots att jag är en ren plåga med mitt tjat så älskar dig så ofantligt mycket!
 
Grattis mitt hjärta <3
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback