PANIK!!

Skrik och panik!!
Jag kan inte berätta vad som hänt, men det är typ värsta mardrömmen!
Visst det kunde vara värre och en skitsak i sig, inget som inte går att rätta till!
Meeen, så jobbigt!!
 
Men kan säga så mycket som att övriga i familjen har haft sig många skratt denna morgon, får väl bjuda på det
fast det vrider sig i magen och paniken stiger!!!
 
Grrrr...åter en skvätt!!
 
 
Vad är det värsta som du skulle kunna tänka dig att hända dig, nu räknar jag inte med sjukdomar och dödsfall för det är verkligen det absolut värsta som kan drabba en!
 
Ja,jaa jag får stå ut, har inte så mycket annat att välja på dessvärre!
Ledsen att jag inte kan berätta för dig min vän, kanske jag gör det i framtiden men absolut inte nu ;).
 
Hoppas din dag är utan smärre galenskaper!
 
Puss!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Värsta vore nog om det hände någon av barnen något!
Men om man inte räknar med det, så typ bankstrejk, så jag inte kom åt pengarna på kontot dvs inte kunde handla mat!

Vad det än är som har hänt, så hoppas jag verkligen att det löser sig snabbt och utan att det skapar större problem!

Styrkekramar

:love::love::love::love::love:

Svar: Tack finaste du <3Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-11-15 @ 14:01:49
URL: http://finlandssvenska.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Nu blev jag lite nyfiken på vad du gjort ;)
Hmm, jag vet inte men jag har alltid varit rädd att kissa på mig eftersom jag har svårt att hålla mig efter alla uvi och graviditeten, knipövningar är något som aldrig blir av ;)

Svar: Hihi..Har inte kissat på mig :) Lovar att berätta när jag törs :)Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-16 @ 19:05:49
URL: http://caroliinea.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

åhååå vad du gjorde mej nyfiken nu vännen! ;)


Svar: Vågar inte berätta det än :D Meen så snart jag vågar do lovar jag att berätta det :)Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-16 @ 21:19:06
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

hihi det ser jag fram emot vännen! Hoppas du får en toppenlördag med familjen

:love: Kraaam!

Svar: Du kommer få ett gott skratt det kan jag lova :D tack fina du <3Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-17 @ 12:10:31
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback