TröttMössa...

Idag är jag trött och håglös, på sådant där bläääkigt humör av ingen anledning alls!
Tar mig inte för något alls utan bara går runt och funderar på hur jag ska få fart och bli på gladare humör!
Känner ni igen känslan?
 
Känner mig stressad över allt och inget, det i kombination av att inget få gjort är katastrof!
 
Tar en till kopp kaffe och frågar barnen vad vi ska hitta på, får till svar inget!

Är de lika håglösa de med tro? Kan det vara vädret?...
 
Äsch, har man inte större problem än så, ska man inte klaga...Får ta nya tag imorgon igen!
 
Nu ska vi snart bege oss till Mjölby och Dacke för möte. Sen är det mörkerkväll med Fiddelie och hennes klass får hoppas humöret vänder tvärt! Inte så bra att vara grintroll på möte och på skolaktivetit :D.
 
Jag ska ge er lite julklapps tips som jag lovat och det är kul att se att ni är några som faktiskt gillar dem :)
 
 
 
Söta små katter, hästar och hundar som låter och går, och bara ser så snälla ut!
Priset är 399kr.

Bara att klicka på bilden så kommer du direkt till dessa och fler därtill :)
 
Ha en härlig dag min vän!


Kommentarer
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Skulle behöva tips på vad man kan köpa åt en 1,5årig tjej..



Svar: Det ska jag leta reda på åt dig <3 Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-27 @ 22:24:06
URL: http://finlandssvenska.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag känner igen känslan, den finns här ganska ofta så i veckan ska jag ta tag i det och söka hjälp, mina funderingar är om jag gått in i en depression, även om det är svårt att acceptera är det bättre att söka hjälp i tid än att vänta för länge..

2012-12-01 @ 00:04:10
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad jobbigt när det är såna dagar! Det har jag och lillan haft i flera dagar, så det var nästan en lättnad när hon fick gå till dagis och busa av sig lite idag :)

2012-12-05 @ 13:25:27
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback