-Mamma!! Jag är ingen...

Liten gosnalle kille längre, jag är stor nu!!
Sa min lille skrutt till 7-åring häromdagen när jag bäddat hans säng och la tillrätta hans gosedjur på sängen!

Hänger inte riktigt med nu, nyss var han en liten bebbe nu är han ett bestämt barn som vill ha ett storkille rum :)

Så nu börjar jag planera för att fixa lilla rummet, som är tänkt att gå i New England style ;)
Tips på bra inredningsdetaljer med vettiga prislappar tas gärna emot :)

-vimplar och kuddar är ett måste, men vad mer?!

Ha en fin dag min vän!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback