Fler sådana här dagar..

Skulle jag inte tacka nej till :)
Har haft en dag full med shopping på Ullared " hur kul som helst " mycket folk och armbågsrace och överkörda hälsenor, men vad gör väl det ;)
Handlade mycket lite för att vara jag :D
Ångrar att jag snålade lite nu, men vi får ta en resa till framöver istället!
Dagen har varit toppen!

Förutom ett gäng rabiata medpassagerare på bussen!!
Är ärligt helt chockad hur vuxna människor beter sig och det bland barn :/...
Jag blev fast i en kö ( trots att jag ställde mig i kön i god tid )med kassakrångel och en kund som fått trasiga varor som skulle bytas " fast i kön och inte kunde jag bara lämna min vagn då min väska låg längst ner på botten " kom vi försent till bussen!! Gör aldrig det säger jag, för då bildas det en hatklubb mot dig!!

De pratade skit på mycket kränkande sätt om mig, högt och tydligt!
Hur jag var uppfostrad och man kan ju se vilken typ jag och sådana som mig får man ju räkna med är dumma i huvudet och inte har någon uppfostran!!

Jag bad om ursäkt och förklarade vad som hänt, men det dög inte alls :((..
Till slut tröttnade jag och sa:
- Jag har allafall fostrat mina barn att tala till människor och inte om dem på ett fullt vis så de ska höra!!
Då blev det allafall tyst!!

Åh, blir så ledsen!! Tror de jag stod i kön och drog ut på tiden med flit?!

De hade gapat och härjat som idioter innan jag kom med!

Bittra och oförstående människor borde gå på kurs för att kunna le och förstå:)

Nästa gång, då står jag i kön en timme innan istället och hoppas på att hamna i en kö utan krångel :)

Krambanan!



Kommentarer
Postat av: Bondens fru

Alltid trist med elaka och onödiga kommentarer :-( Men jag vill se bilder på dina fynd, framförallt om du gjorde några på porslins-och inredningsfronten!


2012-10-11 @ 21:25:43
URL: http://bondensfru.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback