TÄVLINGSDAGS!!

 



Jag är med och tävlar här
om ett presentkort på www.rumattalska.se 
i samarbete med familjenkidz.blogg.se
 
 
Jag har åter igen äran att få låta er tävla om ett presentkort på www.rumattälska.se  
Denna butik är fullproppad med mina absoluta favoritmärken!
NR1 för mig är rice-muggarna-Det spelar ingen roll hur många gånger de åker i golvet
så är de lika fina ändå!
Härliga färger som gör mig så glad, bara genom att öppna skåpet de stor i !

 





För att vara med gäller följande!
-Kopiera bilden och den kursiva texten länka till min blogg och lyxigaplåtburkar på din blogg/facebook, har du ingen blogg? -Du får vara med en ändå :)
 
Skriv en kommentar till detta inlägg vad ni skulle välja om ni vann!

Sen är det den som kommenterar bäst på min blogg som vinner!
Bombardera mig med era kommentarer-jag svarar alltid ( från och med idag !)
"
gäller på alla mina inlägg fram till den 4 nov-2012


Lycka TILL!!




Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för att du kommenterar!
Hej jag skulle Jättegärna vilja vinna så att jag kan införskaffa lite roliga bordsdekorationer till fest som jag ska ha senare iår 😃🎂

2012-10-09 @ 16:49:43
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Fanns hur mycket fint som helst!!
Vill ju ha allting, nästan iallafall!!
Men de där muggarna, de är bäst!
Såna måste jag ha!!
Mååååånga!

2012-10-10 @ 11:05:19
URL: http://finlandssvenska.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag är gärna med och tävlar, och har länkat här: http://mammasvardag.se/tavlingar/2012/october/tavlar-om-ett-presentkort-411.html#comment

Skulle investera i ett syskrin http://www.rumattälska.se/sysaker-bla eftersom det är något jag saknar och att ha alla nålar, trådar etc. i en plastpåse är inte det snyggaste direkt.

Kram Sanna

2012-10-15 @ 18:05:27
URL: http://mammasvardag.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback