Frisör salong ala' Mamma Mu ;)

Skolan har börjat och det vet ju alla att ganska snabbt därpå börjas det ta skolkort :) Det är en viktig dag för små barn ;) Så tidigt tidigt imorse lekte vi att jag var frisör och Fiddelie och Alicia mina små kunder! Lockigt skulle det vara och lockigt blev det :) Det får vi tacka min Syster Yster för, utan min favorit locktång hade det kunnat tagit år innan jag skulle vara klar ;) ev även några brännsår också :) Vet att just denna lek kommer vi även få leka på fredag, när Alicia har skolfoto då :)

Aktiv morgon i övrigt, har redan dammsugit, skurat och tvättat ett par maskiner tvätt " bäddat alla sängar " så nu är det klart när jag kommer hem från jobbet = jag är glad och nöjd trots ryggont och ögon som går i kors för jag satt uppe förlänge igår :)

Vad händer hos er vänner ?

Kram och ha en toppendag!



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

De blev så fina i håret! :D Jag sitter just nu själv hemma och har lämnat lillan ensam på dagis lite längre idag. Inskolning pågår nämligen! Det svider lite i mammahjärtat, men vad ska man göra när man är tvungen..? :(

2012-09-06 @ 12:08:45
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback