Frukost...

Vi åt som sagt frukost på Donken och jag gillar verkligen frukosten där :)

Barnen är taggade och frågar är vi framme snart? En gång i minuten :D

Det här är första resan vi gör utan Pappa, och känslan hur allt skulle vara letar sig fram, jag vill ha mitt gamla liv tillbaka det kommer jag aldrig ifrån! Men vi lever nu och måste ta vara på det som vi har här och nu...för ingen vet vad morgondagen bär med sig!

Fiddelie log gulligt idag innan vi åkte, hon hade något i handen som hon ville ta med sig på vår resa :) Morfars maskot och det är klart hon fick :)

Nu ska vi ha kul på Liseberg, för det är exakt det Pappa vill att vi alla ska ha ❤

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1048683/images/2012/pic_504b0f82e087c31ab6ba5346.jpg" class="image">



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag gillar också deras frukost! Nu var det länge sen, men jag brukade älska deras toast :) Kram vännen

2012-09-08 @ 21:25:36
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback