Min nya kökshjälp är här..

Eller kökshjälpen har varit hos mig i en vecka nu :)...
Jag har turen att buzza OBH nordica Hercules och är både glad och stolt att just jag fått denna äran!

Än så länge har jag provat att göra vitlöks smör och pannkakssmet och nja det gick inte så bra ;) Om det beror på mig eller min köksmaskin det låter jag vara osagt :D

Utan att prova så är jag helt säker på att baka bullar kommer gå som en dröm med denna maskin " bunken rymmer 5,5l " :) Det är vad vi ska prova på imorgon när busarna kommer hem från skolan och jag tänkte ni läsare skulle få provsmaka :) Så ni som vill ha en eller par påsar bullar, anmäl er här på bloggen så kommer jag lotta ut tre provsmakare :)

Ha en härlig kväll mina fina vänner :)
Kram/ Jessica



Kommentarer
Postat av: Fröken M

åhh va jag ångrar att jag tackade nej till den kampanjen !! men trots att den var super billig finns det andra hål att stoppa pengarna i den här hösten...
KRAM


2012-09-23 @ 20:20:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Åh vilken rolig grej att buzza! Jag är gärna provsmakare, och min son tackar nog inte nej heller skulle jag tro ;)

2012-09-23 @ 21:21:35
URL: http://dolphin.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback