När är det min tur att få..?

Känna ett lugn och må bra, det är det enda jag begär!! Inget mer kräver jag!

Att kämpa på i motvind, gör mig svag men samtidigt gör det mig stark!!
Så stark att någon skit, det kommer jag inte ta!! Inte ens om jag ligger ner och du sparkar dig trött på mig!
Jag vet att jag är värd så mycket mer!!

Jag kommer bli lycklig igen, det vet jag och jag vet att det är bara jag själv som kan se till att jag blir det :)'

Eddie och jag har gjort mitt livs första smörgåstårta, den är inte vacker och inga räkor och ägg hade jag :D får hoppas den smakar bättre än vad den ser ut:)...

Kram på er och ha en underbar lördagskväll!



Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag tycker den ser helt ljuvlig ut, jag ääälskar smörgåstårta! Har dock aldrig provat göra en egen, men nån gång kanske.. hehe..

2012-09-15 @ 21:17:41
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

jag tycker den ser riktigt god ut, jag hade nog inte kunnat gjort det hälften så bra ;)

2012-09-16 @ 01:04:44
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback